Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výtvarná koncepce filmu "Rudý Mor" podle knihy Jacka Londona. Postapokalyptické filmy, historie a příklady ve světové kinematografii.
Šonková, Stella ; KOČÍ, Jindřich (vedoucí práce) ; VLASÁK, Jan (oponent)
Diplomová práce zpracovává výtvarnou koncepci celovečerního filmu podle románu Jacka Londona „Rudý mor“. Skládá se ze dvou částí: teoretické části a praktického zpracování výtvarného návrhu. První, teoretická část, se zabývá historií žánru a rozborem výtvarných řešení několika postapokalyptických filmů, které jsou relevantní pro zvolenou vizuální koncepci filmu „Rudý mor“. Konkrétně se jedná o filmy Zrození Planety opic (režie Rupert Wyatt, 2011), Úsvit Planety opic (režie Matt Reeves, 2014), Vodní svět (režie Kevin Reynolds, 1995), Já, legenda (režie Francis Lawrence, 2007), Šílený Max: Zběsilá jízda (režie Georges Miller, 2015). Ve druhé, praktické části, je nejprve popsán postup při vytváření výtvarné koncepce k filmu „Rudý mor“ a následně jsou předloženy konkrétní výtvarná řešení vybraných scén.
Výtvarná koncepce filmu "Obydlený ostrov" podle knihy Arkadije a Borise Strugackých. Žánr sci-fi v ruské kinematografii.
Astakhova, Anna ; KOČÍ, Jindřich (vedoucí práce) ; IBLOVÁ, Radmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je výtvarné a teoretické zpracování filmu žánru sci-fi podle knižní předlohy Arkadije a Borise Strugackých Obydlený ostrov. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a vlastního návrhu výtvarného konceptu. Teoretická část se zabývá definicí žánru sci-fi, jeho historickým vývojem a také analýzou tvůrčích přístupů v zobrazení cizí planety anebo světa budoucnosti v ruské kinematografii. Rozmanitost přístupů jsem se rozhodla analyzovat na několika vybraných snímcích, kde jsem se zaměřila na jejich výtvarnou stránku, využití atmosféry a filmových prostředí. Výtvarná část práce obsahuje vlastní výtvarnou koncepci filmu.
Výtvarná koncepce filmu "1984" podle knihy George Orwella. Antiutopie a totalita v české a světové kinematografii.
Othmanová, Sofie ; IBLOVÁ, Radmila (vedoucí práce) ; BORÁROS, Henrich (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem antiutopie a totality v české a světové kinematografii a dále zpracovává návrh výtvarné koncepce filmu Devatenáct set osmdesát čtyři podle knihy George Orwella. Teoretická část této práce se zabývá definicí vztahu mezi antiutopií a totalitou, jejich charakteristickými prvky a jak se projevují ve filmu. Tento fenomén je z hlediska výtvarného řešení podrobněji rozebírán v rozborech vybraných filmů. Druhá část této práce pak řeší samotný návrh výtvarné koncepce filmu. Koncepce je zpracována od urbánního celku po jednotlivé exteriérové a interiérové dekorace a návrhu jejich realizace.
Výtvarná koncepce filmu "The Brigands of Rattleborge" podle scénáře S. Craig Zahler, western jako filmový žánr, historie a příklady ve světové kinematografii
Strnadová, Marie ; NEKVASIL, Ondřej (vedoucí práce) ; KOČÍ, Jindřich (oponent)
Cílem práce je výtvarné a teoretické zpracování filmového scénáře žánru western ve snímku The Brigands of Rattleborg podle předlohy „The Brigands of Rattleborg“ Craiga S. Zahlera. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, teoretické a vlastního návrhu výtvarného konceptu. Teoretická část se zabývá problematikou vymezení žánru western, jeho historickým průřezem s významnými milníky a výčtem zásadních podžánrů. Výtvarná část obsahuje tři analýzy tvůrčího přístupu k westernovým filmům natočeným po roce 2000. Tato část práce je zakončena vlastní výtvarnou koncepcí filmu a jejího zevrubného popisu.
Výtvarná koncepce filmu "Ronnie Rocket or The Absurd Mystery of The Strange Forces of Existence" podle scénáře Davida Lynche, vizuální svět filmů režiséra Davida Lynche.
Mayerová, Anna ; NEKVASIL, Ondřej (vedoucí práce) ; IBLOVÁ, Radmila (oponent)
Abstrakt Náplní mé diplomové práce je výtvarná koncepce filmu na motivy nerealizovaného scénáře Davida Lynche. Diplomová práce sestává z části teoretické a praktické. Teoretická část, s podtitulem Vizuální svět filmů Davida Lynche, popisuje vliv kulturního prostředí, inspiračních zdrojů a volné tvorby na vizuální svět jeho filmů. Poukazuje na základní estetické symboly vycházející z kulturního prostředí a podvědomí umělce a demonstruje jejich užití na vybraných filmech. Ve filmovém rozboru následně sleduje vývoj dalších vizuálních prostředků charakteristických pro vizuální styl filmů Davida Lynche. Praktická část prezentuje vlastní výtvarný návrh filmu RONNIE ROCKET OR The Absurd Mystery of The Strange Forces of Existence na motivy scénáře Davida Lynche. Popisuje základní dějovou linii příběhu a jeho výtvarnou koncepci. Zahrnuje obrazovou část včetně komentářů k jednotlivým obrazům, scénosled a reference.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.